Witaj na blogu UGOTUJ MI MAMO !

 

Nie każdy za fasolą przepada, tym bardziej, że wzbudza ona strach z powodu swoich - jak wiadomo - specyficznych właściwości :) Stąd też często bywa pomijana. A to duży błąd. Warto by w ciągu tygodnia choć raz pojawiła się na naszym stole. Fasola jest bogatym źródłem białka, witamin i minerałów, dlatego posiada silne działanie antynowotworowe. 

Czytaj więcej...

Czy ciągle biegasz za dzieckiem z talerzem? Prosisz je, by zjadło cokolwiek, a ono stale nie ma apetytu? I znów słyszysz: "Maaamooo, ale ja nie jestem głodny!!!" A jeśli w końcu zajmie się zabawą lub, co gorsze, oglądaniem bajki, to ukradkiem, bez zbędnych słów, przemycasz na widelcu kawałki już zimnego obiadu? Czasem się uda, a jak nie, to może zje choć jakiś jogurcik, serek, a nawet niech to będzie mleczna kanapka - w końcu jest tam mleko! 

Czytaj więcej...

Już jakiś czas temu był o tym wpis. Możecie przeczytać tu.

Czytaj więcej...

Jeżeli Wasze Maluchy uwielbiają słodkości, a Wy nie za bardzo zgadzacie się na to, by jadły te kupione w sklepie, zafundujcie im domowe ciasteczka.

Czytaj więcej...

Przedstawiam prosty przepis na energetyczną sałatkę z kaszy jaglanej i warzyw. Jest smaczna, a jej wykonanie nie zajmuje wiele czasu. Dodaje dużo energii, jest bogata w witaminy i błonnik. Połączenie kaszy jaglanej z warzywami to świetny sposób dla tych, co nie przepadają za nimi. Najlepiej spożywać ją na ciepło - czyli z gorącą jeszcze kaszą jaglaną, bo świetnie rozgrzewa organizm. Idealna na jesienne poranki :)

Czytaj więcej...

Zachęcam do przygotowania domowego budyniu i zapewniam, że nie trwa to o wiele dłużej niż przygotowanie budyniu z torebki, a smak jest niezapomniany. Przyrządzając taki deser, mamy kontrolę nad jego składnikami i pewność, że znajdują się w nim te najwyższej jakości.

Czytaj więcej...

Powiedzmy, że zrobił to ciasto Franek. Cały dzień mnie o to prosił. Więc oto jest! 
Ciasto nie musi kojarzyć się od razu z kaloriami. A od czasu do czasu można skusić się na małą porcję. Tym bardziej, że jest z mąki razowej i bez kremu. A to tylko od nas zależy, ile porcji zjemy. Czemu od razu rezygnować z czegoś, co sprawi nam odrobinę przyjemności? Po prostu zjeść, ale JEDNĄ PORCJĘ.
Zobaczcie sami :) 

Czytaj więcej...

Podkategorie